054-678-7179      
צרו קשר

צילום עיצוב פנים

תהליך עיצוב הפנים מתחיל מבחינה של רצונות וחלומות הלקוח המעוניין לעצב את ביתו. בהתאם לרצונותיו ובצירוף הידע והטעם של המעצב נבחר העיצוב הנכון והוא מיושם בחלל הבית. צילום עיצוב פנים מתבצע בתהליך דומה, כאשר הצלם מבצע עבודת תחקיר מוקדמת בנוגע לשטח הבית, הטופוגרפיה שלו, רעיון העיצוב, סגנון הבית, תחביבי המשפחה המתגוררת בבית, מטרת תהליך עיצוב הפנים ועוד. לאחר הבנת הצרכים של הלקוח מתחיל תהליך הצילום אשר מטרתו להדגיש את אופיו המיוחד של הבית ואת גישתו הייחודית של המעצב להליך העיצוב.

פרויקט צילום עיצוב פנים

את עבודת הצילום יש להשאיר בידי צלמת המתמחה ספציפית בצילום פרויקטי אדריכלות ועיצוב פנים שכן סגנון צילום זה שונה מצילומי משפחות או טבע. עבודותיה של יהודית הופמן מתבססות על מספר אלמנטים חשובים :

הלבשת הבית – סגנונו וטעמו של מעצב הפנים או האדריכל לא תמיד מתאים לקומפוזיציה שאנו נרצה לייצר בתמונה. במהלך ההכנה לצילומים יש לבצע הלבשה מחדש של חלק מרהיטי ואביזרי הבית על מנת ליצור הרמוניה ועניין בתמונה.

שימוש בתאורה טבעית – במהלך היום אור השמש הנופל על הבית משתנה ובכך משנה את האווירה ומראה הבית. יש לפעול בהתאם לשינויים באור הטבעי בבית ולדעת כיצד לתזמן את הצילומים ובאיזה סדר לצלם את חלקי הבית השונים.

צילום רוחבי – על מנת להמחיש את כלל החלל יש צורך לצלם את הבית לרוחב בדומה לתמונה פנורמית.

מכניסים חיים לכל תמונה עם צילום עיצוב פנים של יהודית הופמן

האנרגיה, השמחה והרגש המוקרן מן התמונות הוא המפתח להבדיל את מראה הדירה מדירות אחרות אליהן נחשף הלקוח. לאחר שצילמתי פרויקטים רבים תחת מעצבי על בארץ ובעולם אני מזמינה אתכם ליהנות מן הידע הרב שצברתי במהלך שנות עבודתי. סגנון הצילום שלי מאופיין ביצירתיות רבה, סבלנות והסתכלות אחרת ומיוחדת על חלוקת החלל, כאשר במידת הצורך אוכל לייעץ לכוון ולהחליף אזורים ספציפיים ברחבי הבית על מנת הם יראו במיטבם בתמונה.

פנו אלי כעת ואשמח להכניס חיים לכל תמונה של ביתכם.

צילום עיצוב פנים

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support