054-678-7179      
צרו קשר

צלם עיצוב פנים

עיצוב הפנים של הבית הוא חלק בלתי נפרד מן הערך שלו. עיצוב הפנים הוא כמו האיפור ששם האדריכל על הבית שהוא עיצב, כמו בגדים מחמיאים המבליטים את יופיו של הנכס. צילום עיצוב פנים הינו חשוב גם הוא משום שכך יכול האדריכל להראות לציבור את העבודות שלו ולמשוך את תשומת ליבם.

מכיוון שבלתי אפשרי להעביר במילים את מראה הדירה ומשום שלא ניתן להציג זאת על מדף אות חלון תצוגה כלשהו – יש צורך בתמונות איכותיות ואמנותיות על מנת שהאדריכל או מעצב הפנים יוכלו לשווק את עצמם, את יכולותיהם ואת הפרויקט שהם סיימו זה עתה.

יהודית הופמן – צלמת עיצוב פנים

צילום של בתים או פרויקטי מגורים אינו דומה לצילומי אופנה או נוף. יש צורך ביצירתיות רבה יותר, ראיית חלל טובה ויכולת להשתמש בתנאי הטבע ובאור הטבעי בצורה מיטבית כך שתחמיא לאזורים השונים בבית. דברים אלה בדיוק מאפיינים את סגנון הצילום של יהודית הופמן, אשר לצד ניסיון ארוך שנים בצילומי טבע, אופנה ומשפחות מתמחה בצילומי אדריכלות ועיצוב פנים. מאחוריה מספר פרויקטי צילום בולטים כמו לדוגמא:

  • צילום מגדלי Yoo
  • צילומים למגזינים עבור האדריכלית אורלי רובינזון
  • פרויקטי צילום עבור מצב העל פיליפ סטארק
  • צילומי טבע עבור 'מסע אחר'
  • ועוד

הדרך לליבו של הלקוח עוברת בתמונה

כמו כל בעל עסק, כך גם האדריכלים ומעצבי הפנים צריכים לחשוב על דרכים טובות ומקוריות לשווק את עצמם. הדבר יכול להתבטא בפרסומות, באתר אינטרנט שמקודם היטב בגוגל, שיווק מפה לאוזן, כרזות ברחובות ועוד. על מנת שהליך השיווק יהיה אפקטיבי יש לחזק אותו בתמונות איכותיות של העבודות שבוצעו, כאשר לא מספיק לצלם תמונה באיכות גבוהה שערוכה היטב – יש לצלם אותה באפן שמעורר עניין ומספר סיפור, סיפור אשר ימשוך את תשומת לב הלקוחות.

צילום תמונות מסוג זה זוהי המומחיות של יהודית הופמן אשר תשמח ליצור עבורכם אלבום מרשים אשר מבטיח לרתק כל לקוח פוטנציאלי. פנו כעת אל יהודית הופמן ובואו לגלות כי הדרך אל ליבו של הלקוח עוברת בתמונה.

צלם עיצוב פנים

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support