054-678-7179      
צרו קשר

צילום אדריכלות ועיצוב

תחום צילום אדריכלות ועיצוב החל לתפוס תאוצה רבה בשנים האחרונות. יותר ויותר מעצבים ואדריכלים החלו לגלות את סודות הצילום ואת היתרונות הרבים שהדבר יכול להביא להם. מכיוון שעבודות צילום ואדריכלות הם לא משהו שאפשר לארוז בתיק או למקם על המדף – יש צורך להציג את העבודות בצורה ויזואלית ללקוחות על ידי שימוש בתמונות שצולמו על ידי צלמת מקצועית. 

מובן כי תמונה אשר לא צולמה כהלכה לא תציג את העבודות באור הנכון. הבנה זו הובילה מעצבים רבים לשכור את שירותיהם של צלמים מקצועיים אשר על ידי הייעוץ הנכון והטאצ' האישי מסוגלים להבליט את הצדדים היפים והמיוחדים של כל פרויקט ובכך למשוך את תשומת לב הלקוחות.

הדרך הנכונה לעשות צילום אדריכלות ועיצוב

כיום לכל אדריכל או מעצב שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט ודף פייסבוק בו הוא מפרסם את עבודותיו. למתקדמים והמפורסמים יותר יש אף מגזינים אשר מפרסמים את עבודותיהם. על מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי ועל מנת לעמוד בסטנדרטים הדרושים יש צורך לבצע סטיילינג לדירה טרם הצילום. כיצד תעשו זאת נכונה ?

  • יש ליצור עניין וסיפור בתמונה אשר ימשוך את תשומת לב הקוראים
  • מציאת מאפיין בולט של בני הבית (כמו לדוגמא חיבה לספורט) ושילובו בפריים
  • שילוב של בני אדם או בעלי חיים בתמונה מוסיף לסיפור שמספרת התמונה
  • הזזת חפצים מיותרים מן הפריים וניקוי הפריים
  • פירוק החלל לתתי חללים המשלבים חפצים וטקסטורות מיוחדות
  • שימוש באור טבעי של השמש

יהודית הופמן – והבית נראה מושלם

על ידי יצירת הרמוניה נכונה בתמונה, על ידי שימוש בזווית מחמיאה ועל ידי שימוש נכון בתאורה הטבעית ניתן להפוך כל בית לארמון וכל חדר להיכל. סגנון הצילום הייחודי של יהודית הופמן, הגישה הנכונה לאסתטיקה ויצירתיות רבה בחלוקת החלל מאפשרת להראות את הצדדים המיוחדים של כל עיצוב. התהליך מאופיין בסבלנות רבה וגישה נעימה ללקוח.

פנו כעת אל יהודית הופמן ותיהנו מצילום מושלם.

צילום אדריכלות ועיצוב

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support