054-678-7179      
צרו קשר

צילום אדריכלי ועיצוב פנים

בעבר נושא כמו צילום אדריכלי ועיצוב פנים לא היה חלק מהלקסיקון בעולם הפרסום. בזמנו הצילום נועד בעיקר בשביל שנוכל לתעד את עצמנו, את היקרים לנו ואת המקומות בהם אנו מבקרים. המצלמה היתה אישית ושימשה יותר על מנת לתפוס את האדם והטבע ופחות למניעים שיווקיים.

אך כיום צילום למטרות שיווק הפך ליותר ויותר פופולרי. צילום של מוצרי מדף, מכוניות, גאדג'טים ודירות הינו חלק בלתי נפרד מעולם השיווק והפרסום כאשר תמונות אלה תוכלו למצוא בכל מקום, החל מעיתונים ומגזינים ועד דפי אינטרנט או פרסומות הקופצות מעל דפי הרשת.

יהודית הופמן – צילום אדריכלי ועיצוב פנים

שוק הנדל"ן תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות בארץ. בד בבד החלה עליה במידת ההבנה של הציבור בנושאים כמו עיצוב הבית והחלה להתפתח מודעות רבה לקסם הטמון בבתים שעוצבו על ידי אדריכל ושופצו על ידי מעצבת פנים. כיום האדם הממוצע לא מסתפק רק ב-4 קירות ורהיטי עץ אלא מעוניין בעיצוב ייחודי ופרקטי אשר ינצל בצורה מיטבית את חלל הבית וישדר את האופי של בני הבית.

כל מעצב או אדריכל מעוניין להראות ללקוחותיו את העבודה עליה הוא השקיע שעות רבות. תחום הצילום הינו אמנות לכל דבר אשר יש לדעת כיצד לבצעה, במידה ונרצה להשתמש בצילום למטרות שיווקיות – כדאי לפנות לצלמת מקצועית. על מנת להציג את הפרויקט בצורה הטובה ביותר תוכלו לפנות ליהודית הופמן אשר מתמחה בצילום אדריכלי ועיצוב פנים.

הזווית הנכונה של הבית

תמונה סטנדרטית של בית או דירה עשויה שלא לשרת את המטרה לשמה התכנסנו. מנגד, צילום מקצועי ומיומן של הבית תוך שימוש בתאורה הנכונה, תזמון הצילום הנכון, הריהוט הנכון וזווית הצילום הנכונה יתנו את האפקט המרשים שרוצה לייצר כל אדריכל או מעצב פנים בעיני הלקוח הפוטנציאלי הצופה בתמונה.

על ידי שימוש בידע רב שנים וכישרון טבעי להבלטת יופי ואסתטיקה – תיצור יהודית הופמן את הקומפוזיציה המושלמת אשר תעורר עניין ותדגיש את היופי והייחודיות של כל פרויקט.

צילום אדריכלי ועיצוב פנים

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support